شناسهٔ خبر: 131959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش بهره‌وری و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اولویت کارها باشد

دیدار صمیمانه مدیرکل راهداری البرز با کارکنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در دیدار صمیمانه با کارکنان این مجموعه بر ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاربران جاده‌ای تاکید کرد و گفت: تحقق این هدف در گرو همدلی و هم‌افزایی همه کارکنان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، ظهر امروز، دوشنبه، ۲۸ فروردین، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با کارکنان مجموعه راهداری استان دیداری صمیمانه داشت.

وی در این دیدار ضمن تبیین برنامه‌های آتی راهداری البرز بر ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاربران جاده‌ای تاکید کرد و گفت: تحقق این هدف در گرو همدلی و هم‌افزایی همه کارکنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه ما جلب رضایت مردم است و باید در این مسیر از همه توان خود استفاده کنیم، افزود: تک تک اعضای خانواده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برای رسیدن به این هدف نقش مهمی دارند.

زندی‌فر تصریح کرد: کارکنان مجموعه باید با ایده‌های جدید درصدد بهبود بهره‌وری کار و تکریم ارباب رجوع باشند تا نهضت این اداره‌کل برای تحقق برنامه‌های سال جدید به درستی به سرانجام برسد.

مدیرکل راهداری البرز در پایان به تلاش برای بهبود وضعیت کارکنان در برخورداری از خدمات فرهنگی و رفاهی نیز تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم تا با فراهم کردن امکانات مناسب در حوزه‌های فرهنگی، رفاهی و ورزشی بستری را فراهم کنیم تا روحیه و انگیزه کارکنان برای انجام امور محوله بیشتر شود.