شناسهٔ خبر: 131992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پیشرفت فیزیکی پروژه نهضت ملی مسکن دماوند به بیش از ۵۰ درصد رسید

نهضت ملی تهران خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ۱۴۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ محبت خواه گفت: علی رغم ۱۴۲۰ واحد پروژه بنیاد مسکن شهر دماوند به پیشرفت خوبی رسیده است اما ۱۴۰۰ متقاضی هنوز فاقد زمین هستند.
وی ضمن انتقاد از دستگاهها و نهادهای اجرایی و سازمانهای دولتی ، عمومی و خصوصی گفت: اگر همه دست به دست هم بدهند و منابع ، زمین و مصالح خود را در طرح نهضت ملی مسکن بیاورند شاهد چنین افزایش قیمت بی سابقه ای در کشور در حوزه مسکن نخواهیم بود.
محبت خواه ادامه داد: متاسفانه باور عمومی این است که ساخت مسکن تنها وظیفه و تکلیف وزارت راه و شهرسازی است در حالی که تولید مسکن در دولت سیزدهم تبدیل به قانون جهش تولید مسکن شده است و همگی در این خصوص مسئول هستند.
وی افزود: در پروژه نهضت ملی بنیاد مسکن شهرستان دماوند در حال حاضر ۷۰۰ واحد در مرحله پایان سفت کاری و پایان تاسیسات ۱۰۰ واحد در مرحله شروع فونداسیون و ۵۲۰ واحد در مرحله اسکلت است. 
محبت خواه در پایان ضمن تبریک به مهندس زمانی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان تهران اظهار امیدواری کرد با پی گیری ها  و اقدامات ایشان شاهد تحویل در حوزه پروژه های بنیاد مسکن استان باشیم.