شناسهٔ خبر: 132001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بوشهر رتبه پنجم طرح نهضت ملی مسکن در کشور را کسب کرد

جلسه شورای عالی مسکن کشور - بوشهر در ششمین جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود و استانداران سراسر کشور نیز به همراه اعضاء شورای مسکن استانها بصورت ارتباط تصویری دراین نشست حضور داشتند، استان بوشهر توانست در طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر و دبیر شورای مسکن استان با اعلام این خبر افزود:این جلسه با دستور کارهای تامین زمین ، عملکرد پروژه های سطح استانها ،عملکرد بانکها و تسهیلات پرداختی ارائه مصوبات و بسته پیشنهای در طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد.

سید محمود دستغیبی افزود: بر اساس آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی تاکنون ۴۶۹۵ هکتاراز اراضی دستگاههای دولتی الحاق شده و در کل ۱۳۷۵۰ هکتار در سطح کشور برای طرح نهضت ملی الحاق شده است که براساس آخرین رتبه بندی استانها، بوشهررتبه پنجم در طرح نهضت ملی مسکن را به خود اختصاص داده است.

دستغیبی بیان داشت: علاوه براین در مجموع کلیه شاخصهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، استان بوشهر در جایگاه پنجم در سطح کشور قرار گرفته است. شایان ذکراست در این جلسه رییس جمهور برپیگیری مصوبات شورای مسکن کشور و شناسایی موانع در جهت رفع انها تاکید داشتند.