شناسهٔ خبر: 132004 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نود و پنجمین جلسه شورای مسکن استان تهران اعلام شد:

بانک‌ها در امر تسهیلات نهضت ملی مسکن همراه باشند

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام ۵۶۴۲۵ خانوار استان تهران جهت دریافت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری نود و پنجمین جلسه شورای مسکن استان تهران با حضور استاندار، فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان خبر داد از بانک‌های عامل خواست در طرح نهضت ملی مسکن همراهی و فعالیت موثر داشته باشند.

وی گفت: در استان تهران از ۵۶ هزار و ۴۲۵ تقاضای دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بخش خودمالکی تنها ۴۲۹۲ مورد منتج به دریافت وام شده است، این در حالی است که ما مرتبا از مردم می‌خواهیم سرمایه ‌های خود را در نهضت ساخت و ساز مسکن ملی وارد کنند.

وی همچنین گفت: در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ مقدار ۱۹ هزار واحد باقیمانده نیز تحویل شهروندان می‌شود و بدین ترتیب پرونده مسکن مهر پردیس بسته خواهد شد.

محبت خواه در قسمت دیگری از صحبت‌هایش از عملکرد اداره کل تعاون مسکن استان و نارضایتی‌های مردم در ثبت نام تعاونی‌های مسکن مهر انتقاد کرد و مقرر گردید اداره کل تعاون بر عملکرد استان‌ها نظارت دقیق و مستمر داشته و نتیجه را به استاندار تهران گزارش کند.