شناسهٔ خبر: 132047 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

نقش معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در نظام دهی عملکرد سازمان

ببینید | برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور وزیر راه و شهرسازی گفت: هریک از معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه های اجرایی کشور شرح وظایف و اقدامات انجام شده و در دست اجرای سازمان های خود را با تاکید بر ابتکارات ارایه کنند تا تجربیات منتقل و همفکری مناسبی انجام شود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امشب ۲۹ فروردین در نشست هم اندیشی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور که با حضور میثم لطیفی معاون رییس‌جمهور و رییس امور اداری و استخدامی در ساختمان دادمان برگزار شد، معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی سازمان های مختلف را بازوهای پرتوان مدیران ارشد دستگاه‌ها برای اتخاذ تصمیمات مناسب و راهگشا برشمرد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور نقش بسیار مهمی در نظام دهی در عملکرد سازمان های خود را دارند، توضیح داد: کاری که معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی برای مقامات مسئول و سازمان‌ها انجام می‌دهند کاری موثر و ماندگار است.

بذرپاش با اشاره به اینکه بخش عمده پرونده‌ها در این بخش تشکیل می‌شود بر هماهنگی معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی با سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد.

وی پیشنهاد کوتاه‌تر شدن جلسات کارشناسی در این بخش را داد و گفت: هریک از معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه های اجرایی کشور ارایه ای از شرح وظایف و اقدامات انجام شده و در دست اجرای سازمان های خود داشته باشند تا تجربیات منتقل شود و بر اساس آنها بتوان تصمیمات مناسبی اخذ کرد.

بذرپاش گفت: بسیاری از قوانین عمومی در تمامی  دستگاه های اجرایی کشور مشترک است و هریک از دستگاه ها باید بتوانند ابتکارات خود را ارایه بدهند تا همفکری لازم در بسیاری از موارد انجام شود.