شناسهٔ خبر: 132048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد؛

شهرداری ها در روند صدور پروانه های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن تسریع کنند

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه کارگروه تخصصی خدمات شهرداری و نظام مهندسی ذیل شورای مسکن استان مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: شهرداری ها روند صدور پروانه های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن را تسریع کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در این جلسه که با موضوع صدور پروانه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن به ریاست خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، 14 شهردار استان به بیان نظرات خود در این رابطه پرداختند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اذعان داشت: با توجه به تخصیص اراضی در اغلب شهرهای استان و آغاز عملیات اجرایی، با توجه به توافقات و هماهنگی های صورت گرفته با شهرداران در سطح استان در جهت تسهیل و بالا بردن سرعت ساخت و ساز صدور پروانه ساختمانی به همت شهرداری ها انجام خواهد شد.

یوسف زاده با اشاره به لزوم همکاری و کمک شهرداری ها در جهت صدور پروانه های ساختمانی و دیگر موارد مربوط به طرح نهضت ملی مسکن افزود: نگاه ما به شهرداری ها یک نگاه همکاری و کمک است و به هیچ وجه نگاه رقابتی نداریم.

شایان ذکر است در این جلسه منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل، شکیبا مشاور پیگیری های ویژه اداره کل، افخمی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت عمران شهرهای جدید و گلبهار و بینالود بصورت حضوری و شهرداران شهرهای نیشابور، تربت جام، تایباد، بجستان، سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه، خواف، فریمان، گناباد، کاخک، خرو، بیدخت و نشتیفان به صورت مجازی حضور داشتند.