شناسهٔ خبر: 132087 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

عضو اصلی شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان منصوب شد

وزیر بذرپاش نوشتن سایز با حکم وزیر راه و شهرسازی، داوود دانشگر به عنوان عضو اصلی شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی طی حکمی داوود دانشگر مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان را با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: نظر به ماده ۲۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و با عنایت به پیشنهاد معاونت مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر در نهضت ملی مسکن به موجب این حکم جنابعالی به مدت سه سال به عنوان عضو اصلی شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان معرفی و منصوب می‌شوید.

لذا نظر به اهمیت این شورا در رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای و انضباطی مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و اعضای هیات‌مدیره، بازرسان و شورای انتظامی سازمان‌های نظام مهندسی و کاردانی استان‌ها، همچنین هدایت شورای انتظامی استان‌ها به عنوان مراجع رسیدگی بدوی در راستای اعمال صحت و دقت فراوان در صدور آرا و رعایت حقوق اشخاص با اتکال به خداوند متعال و تاسی از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با نظارت دقیق بر حسن اجرای امور محوله در پیشبرد و اعتلای اهداف عالیه آن سازمان مجدانه بکوشید.

ضمنا شایسته است با توجه به قوانین و مقررات الزامی کشور مبنی بر حق دادرسی عادلانه با استفاده از همه امکانات فضای مجازی در ارایه شکایات، پیگیری، ابلاغ و... اقدامات لازم در جهت حرکت به سمت روش‌مند نمودن تماما الکترونیک کلیه فرآیندهای آن شورا معمول شود.