شناسهٔ خبر: 132199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

درحال اجرا بودن ۳۸ پروژه نگهداری راه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی 

حبیب خوشفطرت معاون راهداری آذربایجان غربی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از درحال اجرا بودن ۳۸ پروژه نگهداری راه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از  درحال اجرا بودن ۳۸ پروژه نگهداری راه در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حبیب خوش فطرت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: به منظور نگهداری راه های مواصلاتی استان تعداد ۳۸ پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی  در حال اجرا هستند.

وی افزود: پروژه های اداره نگهداری راهها به متراژ بیش از ۲۲۰ کیلومتر در حال اجرا بوده که میزان پیشرفت فیزیکی برخی از این پروژه ها به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خوش فطرت خاطر نشان کرد: ۱۹۲۵کیلومتر از محور های مواصلاتی استان به منظور تردد روان و در راستای برطرف کردن ناهمواری های به وجور آمده رگلاژ و ۳۹۲۸ کیلومتر از لکه گیری محور های مواصلاتی استان طی این ۳۸ پروژه آماده بهره برداری خواهند شد.