شناسهٔ خبر: 132212 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

حجاج فارس از ۱۴ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

فخر الدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اعزام۳ هزار و ۵۲۰ زائر استان فارس از فرودگاه بین المللی شیراز به سرزمین وحی خبر داد.

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت:  زائران فارس به سرزمین وحی از ۱۴ خرداد سال جاری اعزام می‌شوند.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام آمار دقیق حجاج، از اعزام ۳ هزار و ۵۲۰ زائر استان فارس از فرودگاه بین المللی شیراز به سرزمین وحی خبر داد.

  کشاورز با تأکید بر ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به زائران افزود: با توجه به اهمیت سفر معنوی حج تمهیدات لازم جهت ارائه تسهیل خدمات به زائران، با بهره مندی از تجهیزات و امکانات و همچنین استفاده از حداکثر توان کارکنان در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به این‌که همه پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می شود، تشریح کرد: امسال زائران خانه خدا از ۱۴ تا ۲۰ خرداد با استفاده از ناوگان ایرباس بدنه وسیع ایران ایر به ظرفیت ۲۲۰ صندلی به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خاطر نشان کرد: همانند سال‌های گذشته کلیه همکاران فرودگاه بین‌المللی شیراز، در راستای تکریم مسافران سرزمین وحی و ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب به آنان به صورت مضاعف تلاش خواهند کرد.