شناسهٔ خبر: 132245 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خبر داد؛

جانمایی و تحویل زمین پروژه بهسازی محوطه مقابل ترمینال‌های فرودگاه بندرعباس

فرودگاه بندرعباس مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از جانمایی و تحویل زمین پروژه بهسازی محوطه مقابل ترمینال‌های فرودگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران جانمایی و تحویل زمین پروژه بهسازی محوطه مقابل ترمینال های فرودگاه بندرعباس انجام شد.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در جلسه جانمایی و تحویل زمین پروژه بهسازی محوطه مقابل ترمینال های فرودگاه بندرعباس گفت: محوطه مقابل ترمینال های این فرودگاه به مساحت ۴۵ هزار متر مربع بهسازی می‌شود و در این پروژه بهسازی پارکینگ، ایستگاه تاکسی، فضای سبز و مسیر دسترسی به ترمینال ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی‌است پیش از این موضوعات دیگری در خصوص این فرودگاه مطرح شد که فرودگاه بندرعباس باتوجه به موقعیت همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند با راه اندازی پروازهای کارگو نقش مهمی را در صادرات ایفا کند.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه باند کنونی و احداث باند دوم فرودگاه بندرعباس، گفت: انجام این دست پروژه ها در راستای ایجاد تغییرات مثبت در فرودگاه امری ضروری است.