شناسهٔ خبر: 132274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز معمار

تبریک روز معمار مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت سوم اردیبهشت ماه سالروز تولد علامه شیخ بهایی، روز معمار را به جامعه مهندسین معمار تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، متن پیام حسینعلی مقصودی شورابی به این شرح است:

سوم اردیبهشت سالروز گرامیداشت علامه و فیلسوف جهان اسلام و ایران مرحوم شیخ بهایی که در تقویم صنعت ساختمان کشور به نام روز ملی معمار نامیده شده، فرصتی است تا ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاشهای معماران قدردانی شود و اهمیت جایگاه حساس این رشته یادآوری گردد.

معماری ایرانی هنری است به قدمت تاریخ و تمدن پرافتخار این مرزوبوم و میراث گرانبهایی که هنرمندان معمار برجای می گذارند، سرمایه های ارزشمند هنری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر کشور محسوب می شود و ساختار تمدن و تاریخ آن ملت را منعکس می نماید. مهندس و علی الخصوص مهندسان معمار بازوی توانمند صنعت ساخت و ساز کشورند، سرمایه ای بیکران که می تواند کشور را در رسیدن به توسعه پایدار با شتاب قابل توجه به پیش ببرد.

اینجانب فرا رسیدن روز معمار را به همه مهندسان عزیز بالاخص جامعه مهندسین معمار و همکاران مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان تبریک و شادباش عرض می نمایم.