شناسهٔ خبر: 132283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت قطعه ۲ محور حیدر آباد-نقده

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت قطعه ۲ محور حیدر آباد-نقده، گفت: عملیات تعریض و بهسازی قطعه ۲ محور حیدرآباد_نقده به طول ۲.۵ کیلومتر در حال حاضر پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در این رابطه اظهار داشت: این طرح طی ۱۵ روز آینده به اتمام می رسد و زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده نقش برجسته‌ای در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه دارد، ادامه داد: این طرح با برآورد مالی ۳۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این رابطه گفت: محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۵ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

 آرش امینی بیان کرد: عملیات اجرایی در ۱۴.۵ کیلومتر این این مسیر با تمام توان در حال انجام است و تا پایان سال جاری نیز ۷.۵ کیلومتر از این مسیر به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.