شناسهٔ خبر: 132288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان در زمینه ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی جای تقدیر دارد

مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با اعتبارات تخصیص یافته اداره کل راهداری جنوب استان سیستان و بلوچستان در زمینه ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد که جای بسی قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، خداداد مقبلی در بازدید از پروژه بازگشایی مسیر هبودان - کوپچ و پروژه احداث محور تنگ سرحه - فنوج (جاده کلدر) در جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به محرومیت شبکه راههای فرعی و روستایی در جنوب سیستان وبلوچستان با عملکرد مطلوب و تلاش شبانه روزی همکاران ما در این اداره کل این موفقیت ارزشمند بدست آمد.

وی با بیان اینکه احداث، حفظ و بهره برداری مناسب از راههای روستایی دارای اثرات بسیار مثبت و آشکار بر وضعیت توسعه یافتگی آن مناطق است، گفت: بازدیدها از پروژه های راهداری ضمن بررسی عملکرد کیفی در تخصیص هر چه سریعتر طرح ها در سالجاری نیز اثرگذار است. 

معاون ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه توسعه راههای فرعی وروستایی استان سیستان و بلوچستان به ویژه جنوب آن یک ظرفیت برای توسعه این خطه از کشور است، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ سکونت روستائیان درروستاهاو کمک به رونق اقتصادی این استان در تلاش هستیم با در اولویت قرار دادن توزیع وتخصیص اعتبارات، به پروژه ها به بهبود راههای روستایی و فرعی این استان کمک نمایم.

گفتنی است معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی در ادامه حضور در جنوب سیستان و بلوچستان از راه های فرعی و روستایی شهرستان های دلگان،چابهار،کنارک،سرباز و راسک بازدید بعمل آورد.