شناسهٔ خبر: 132304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران :

اجرای متروی تهران به ورامین و پیشوا را با قدرت پی گیری می کنیم

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پی گیری مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: اجرای متروی تهران به ورامین و پیشوا دستور صریح رئیس جمهور و لازم الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نظرات راه آهن مبنی بر وجود مشکلات فنی و ایمنی در مسیر اجرای مترو را در شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان پیگیری می کنیم و هر گونه هماهنگی لازم با دستگاههای اجرایی را برای رفع موانع انجام خواهیم داد.
محبت خواه در ادامه گفت: در نیمه دوم اردیبهشت ماه جاری نتیجه هماهنگی دستگاههای اجرایی برای اجرای پروژه مترو توسط استاندار تهران اعلام شد و اقدامات لازم برای شروع پروژه صورت خواهد گرفت.
مدیرکل شهرسازی استان تهران تصریح کرد: احداث کمربندی قلعه نو، اجرای پروژه غنی آباد و مترو تهران به پیشوا و ورامین را که از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده است پی گیری کرده و در دو مورد اول موفق به اجرای پروژه شده ایم.
وی کمکهای مستمر نماینده مجلس پیشوا – ورامین - قرچک، حمایتهای ویژه استاندار تهران و فرمانداران جنوب و جنوب شرق استان را در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور مؤثر و کارا توصیف کرد.