شناسهٔ خبر: 132305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد:

آغاز عملیات احداث قطعه ۲ هشتچین – سرچم

تصویر آسفالت راه روستایی بی منجگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: قطعه دوم بهسازی محور هشتچین به سرچم آغاز شده و امسال این پروژه به انجام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در جریان بازدید از طرح‌های حوزه راهسازی در جنوب استان اردبیل گفت: ۲ پروژه مهم راهسازی در خلخال در حال اجرا است که امسال تلاش می‌کنیم با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزود:مهمترین پروژه بهسازی و تکمیل قطعه دوم محور هشتچین به سرچم است که از پارسال عملیات اجرایی آن شروع شده و در فصل کاری امسال به اتمام می‌رسد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:تثبیت و روکش آسفالت محور اسالم – خلخال نیز اجرایی می‌شود تا در فصل زمستان در این محور مشکل تردد و ناایمن بودن مسیر را شاهد نباشیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه در کنار این پروژه‌ها، با تأمین قیر مورد نیاز آسفالت راه ۱۰ روستای خلخال در اولویت قرار گرفته خاطرنشان شد: امسال سعی می‌کنیم تا با جذب منابع و همچنین همراهی نماینده این شهرستان در مجلس پروژه‌های راهداری را به نقطه مطلوب اجرایی برسانیم.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با توجه به اینکه در بخش عظیمی از این روستاها پارسال عملیات زیرسازی انجام شده ادامه داد: امسال آسفالت‌ریزی را در محورهای روستایی با سرعت بیشتری شاهد خواهیم بود.

وثوقی همچنین در بازدید از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در پارس‌آباد گفت: برای مسیر پرحادثه «انبرلو تا مغانسر» ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده تا تعریض و ایمن‌سازی را در این مسیر شاهد باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد:علاوه بر بهسازی و تعریض این مسیر به طول ۱۱ کیلومتر، چهار کیلومتر نیز روکش آسفالت در مسیرهای مختلف به ویژه «تکله به مغانسر» و «فیروزآباد» اجرایی و عملیاتی خواهد شد.