شناسهٔ خبر: 132316 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های یزد خبر داد؛

اعزام ۳ هزار و ۴۵۰ زائر از فرودگاه یزد به سرزمین وحی

فرودگاه یزد مدیرکل فرودگاه های یزد از اعزام ۳ هزار و ۴۵۰ زائران یزدی از فرودگاه یزد به سرزمین وحی طی ۱۵ پرواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های یزد گفت: در مجموع با ۱۵ پرواز برای انجام حج تمتع امسال، ۳ هزار و ۴۵۰ زائران یزدی از فرودگاه یزد به سرزمین وحی عزیمت می کنند.

مدیرکل فرودگاه های یزد با بیان اینکه تمامی پروازهای حج تمتع از ترمینال خارجی (شماره ۲) فرودگاه یزد انجام خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات رفت زائران یزدی روز ۳ خرداد ماه و عملیات برگشت حجاج یزدی به این فرودگاه روز ۱۷ تیرماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی تأکید کرد: فرودگاه بین المللی یزد آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده با سازمان حج و زیارت استان با هدف ایجاد تسهیلات و خدمات رفاهی برای همشهریان است.

دهقان منشادی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده در مراسم بدرقه زائران یزدی به شهر مدینه مسئولان ارشد استانی ،دست اندرکاران سازمان حج زیارت استان ، مدیران فرودگاهی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این فرودگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ وی با بیان این‌که فرودگاه یزد برای هرگونه خدمت رسانی به زائران شهر دارالعباده یزد آماده شده است گفت: خدمت‌رسانی به زوار یزدی از افتخارات فرودگاه بین المللی یزد است و تمام اطلاعات مورد نیاز فرودگاه نیز به زائران و مدیران کاروان‌ها ارسال می‌شود.