شناسهٔ خبر: 132325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

افزایش ۱۰۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد استان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۱۰۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل،کلیم اله وثوقی دربازدید از محور اردبیل-آستارا گفت: در بازه زمانی ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه ۳۰۷ هزار و۶۲۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۴۷ هزار و۵۰۲ تردد در مبادی و رودی و خروجی ثبت شده بود افزود:نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل ثبت ۱۶۳ هزار و۴۶ تردد را در مبادی ورودی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در مدت مشابه سال قبل ۷۴ هزار و۵۱۵ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده بود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین در مدت یاد شده از ثبت ۱۴۴ هزار و ۵۷۴ تردد در مبادی خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت مشابه سال قبل ۷۲ هزار و ۹۸۷ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش حدود دوبرابری تردد در راه‌های استان ضروری است رانندگان حتما با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.