شناسهٔ خبر: 132327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تکریم ارباب رجوع شکل گرفت

جلسه تشریح میثاق نامه ارتقا ارائه خدمات به ارباب رجوع

کرمان در راستای تکریم ارباب رجوع جلسه تشریح میثاق نامه ارتقا ارائه خدمات به ارباب رجوع اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه تشریح میثاق نامه ارتقا ارائه خدمات به ارباب رجوع در صبح دوشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۰۲٫۰۴ در محل معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با حضور محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ،علی عباسی پور معاون املاک و حقوقی ،هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان ،عباس نورالدینی معاون شهرسازی و معماری ،پیام موسی پور رییس اداره حراست ،محمود نیکپور رییس اداره بازرسی ،هادی عادلی رییس اداره فناوری و اطلاعات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار گردید.

ابتدای این جلسه مهندس رحیمی ضمن اشاره به اهمیت موضوع گفت: اداره کل راه و شهرسازی به دلیل تنوع خدمت رسانی و کثرت مراجعه ارباب رجوع ،ساماندهی این مهم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان می باشد.

وی تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی و تسهیل در فرآیندهای اداری را خط قرمز اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی صحیح باید به اقدامات بهینه به ارباب رجوع در کوتاهترین زمان و خدمت رسانی الکترونیکی و فراهم کردن زیرساخت ها بپردازیم.

در ادامه معاون ها و روسای ادارات به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت در این زمینه تصمیماتی اتخاذ گردید.