شناسهٔ خبر: 132363 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل راه آهن در اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآنی کارکنان راه آهن‌مطرح کرد:

توجه راه آهن به حوزه های فرهنگی در کنار موضوعات عملیاتی

عکس مدیرعامل راه‌آهن در آئین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی ویژه کارکنان راه‌آهن که با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی و مناطق راه‌آهن در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد، از زحمات برگزار کنندگان این دوره از جشنواره قرآنی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی، معاون وزیر و مدیرعامل راه‌آهن به همراه جمع پرشوری از مدیران و کارکنان ستادی و مناطق راه‌آهن به طور حضوری و نیز از طریق فضای مجازی و ویدئو کنفرانس، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

صالحی در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور وزیر راه و شهرسازی در این مراسم، خاطرنشان کرد: از حضور دکتر بذرپاش در این مراسم که در کنار پیشبرد مسایل اقتصادرانی و مشغله‌های متعدد در حوزه‌های مسکن و شقوق مختلف راه، توجه ویژه‌ای نیز به حوزه فرهنگ دارند تشکر می‌نمائیم و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرعامل راه‌آهن به تشریح اقدامات انجام شده جهت برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی ویژه کارکنان راه‌آهن پرداخت و گفت: این مسابقه در طول چند ماه گذشته اطلاع رسانی شده و به طور مشخص از ماه گذشته تمهیدات برگزاری آن انجام شده است.

صالحی عنوان کرد: در این جشنواره، مناطق ۲۱ گانه راه‌آهن و همچنین ستاد راه‌آهن و کارشناسان فرهنگی و عزیزانی که رابط فرهنگی بودند، مشارکت داشتند و تلاش کردند تا این مسابقه در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ و ابتهال برگزار شود.

وی افزود: از امروز صبح نیز مسابقات مرحله سراسری برگزار شد و سه نفر در هر رشته به مرحله فینال رسیدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: همچون گذشته، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در ساحت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم عزیز خدمت رسانی می‌کند و امروز، نمای دیگری از راه‌آهن به نمایش گذاشته شد.

صالحی تاکید کرد: حدود ۳۰ هزار نفر کارکنان راه‌آهن در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند و امروز نیز نمای فرهنگی این بزرگواران را به نظاره نشسته‌ایم.

وی با قدردانی از تلاش تمام کسانی که در برپایی جشنواره قرآنی اهتمام داشتند، اظهار کرد: از تمامی خدمتگذاران به قرآن، اعم از مدیران، کارکنان و دیگر حوزه‌های طاقت فرسای ستاد و عملیاتی که در راه‌آهن زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم یونس شاهمرادی، نفر اول مسابقات تلاوت در کشور عربستان، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرده و حمید عبیری، گوینده رادیو قرآن، اجرای این بخش از جشنواره را به عهده داشت.