شناسهٔ خبر: 132420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده دشتی و تنگستان از ۳ پروژه راه روستایی

بازدید نماینده دشتی و تنگستان از سه پروژه راه روستایی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با حضور معاون فنی و نظارت، رییس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از سه پروژه راه روستایی تنگستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با حضور معاون فنی و نظارت، رییس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از سه پروژه راه روستایی تنگستان بازدید کرد.

در این بازدید که معاون عمرانی فرمانداری و رییس اداره راهداری تنگستان نیز حضور داشتند، از پروژه های تعریض و بهسازی راه روستایی قنبری- انبارک، دلوار- جائینک، دلوار-علی آباد و خورشهاب بازدید شد.

این پروژه ها جمعا به طول ۱۲ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آغاز شده و تا هفته دولت سالجاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک می رود.

نماینده دشتی و تنگستان در این بازدید ضمن ارزیابی مثبت از فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، یادآور شد: با توجه به گستردگی روستاهای تنگستان، تکمیل پروژه های باقی مانده در این حوزه رضایتمندی بیش از پیش مردم را در پی دارد.

رییس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این خصوص گفت: هم اکنون ۳۵ پروژه راه روستایی به طول۹۵ کیلومتر در استان بوشهر فعال است که بخش عمده آنها از نیمه دوم سال گذشته اجرایی شده و تا هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سید احمد رضا امیری ریشهری ادامه داد: هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت راه آسفالت برخوردار هستند.