شناسهٔ خبر: 132442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۴ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های کرج

پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه های کرج رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کرج از اجرای چهار پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، رضا رمضانی با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است.

وی با اشاره به اینکه  اولویت راهداری کرج برای بهسازی و روکش آسفالت به ترتیب راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی است، گفت: چهار پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره هفته آینده کلید می‌خورد.

رمضانی توضیح داد: پروژه اول لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده مخصوص با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است که البته اجرای آن جز وظایف شهرداری کرج بود اما به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم راهداری البرز اجرای این پروژه را برعهده گرفت.

این مسئول بیان کرد: پروژه بعدی لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت محدوده پل کلاک تا تیر شماره ۲۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان است و سومین پروژه نیز لکه‌گیری و روکش آسفالت محدوده پل حصارک تا ترمینال شهید کلانتری را شامل می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کرج با اشاره به اینکه پروژه آخر نیز مربوط به لکه‌گیری محور کیانمهر- ماهدشت می‌شود، گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی در پایان با تاکید براینکه اجرای پروژه‌های راهداری منوط به تخصیص به موقع اعتبار است، گفت: امیدواریم با تحقق به موقع اعتبار پروژه‌های مذکور هرچه زودتر به پایان برسد تا مسیر ارتقای ایمنی راه‌های این شهرستان هموارتر شود.