شناسهٔ خبر: 132466 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

همزمان با رشد و توسعه علمی و فناورانه؛

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تجهیزات روز دنیا مجهز می‌شود

آزمایشگاه خاک مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک گفت: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی همزمان با رشد و توسعه علمی، فناورانه و مردم پایه، امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تجهیزات مدرن و روز دنیا مجهز خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور در جمع مدیران و معاونان شرکت گفت: همه مدیران ستادی و استانی باید تلاش کنند در سال مهار توم و رشد تولید با تشکیل تیم‌های اندیشه ورز، با همفکری و برنامه‌ریزی ضمن خلق ایده‎های نو، بهره‌وری را در شرکت افزایش داده و با تلاش، مسئولیت‌پذیری، نظم و برنامه‌ریزی منسجم به رشد و توسعه شرکت ادامه دهیم.

کیانپور با اشاره به حمایت وزیر راه و شهرسازی از مسیر رشد و شکوفایی فناورانه مردم پایه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تجهیزات روز و منحصربفرد مجهز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از این تجهیزات خریداری و یا با دانش بومی و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته‌ و بخشی نیز با تعمیر و ارتقاء به تجهیزات جدید بروز رسانی خواهد شد.

کیانپور با اشاره به ضرورت ورود به بازارهای جدید گفت: مدیران استانی باید به استعداد، ظرفیت و نیازهای استان‌ توجه ویژه داشته باشند و نسبت به شناسایی استعدادها در بخش‌های معادن، فرودگاهی، راه، سد، پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، نیرو، نفت ، دریایی و ... اقدام کنند و با ورود به بازارهای جدید تلاش کنند که نیازهای پروژه‌های استانی را شناسایی و مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه هیچ ظرفیتی از توانمندی‌های شرکت نباید خالی بماند گفت: مسئولیت اجتماعی هر مدیری است که از تمام ظرفیت و توان خود و مجموعه تحت سرپرستی برای ارائه خدمات کنترل کیفی در پروژه‌های ملی و استانی و انتقال دانش در اختیار شرکت برای فعالان عمرانی و مهندسین کشور به  نحو مطلوب استفاده کند.