شناسهٔ خبر: 132485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی کارگاه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه‌های راهسازی در سطح استان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند تا توسعه محورهای ارتباطی با هدف کاهش تصادفات انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: این کارگاه‌های راهسازی در ۳۶ نقطه استان فعال هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده در نیمه نخست امسال ۱۴۳ کیلومتر راه و بزرگراه به بهره‌برداری برسد و این میزان را در محورهای مواصلاتی شمال و جنوب استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راه محور توسعه بوده و توجه به این بخش زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را فراهم می‌کند.

حمزه‌لو با اشاره به لزوم تبیین روحیه جهادی و فعالیت‌های ایثارگرانه مجموعه، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان در راستای پوشش و پخش فعالیت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و تحقق جهاد تبیین حائز اهمیت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: پوشش رسانه‌ای فعالیت‌هایی که در راستای توسعه استان انجام می‌گیرد مورد توجه است و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

مسعود مجرد افزود: صدا و سیما آمادگی کامل دارد تا فعالیت‌های راه و شهرسازی استان را به صورت زنده در شبکه استانی پوشش دهد تا اطلاع‌رسانی و آگاه سازی از فعالیت‌های توسعه‌ای استان انجام گیرد.