شناسهٔ خبر: 132513 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی سفر به ایلام و کرمانشاه صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از پروژه‌های دو فرودگاه غرب کشور

فرودگاه ایلام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌های دو فرودگاه ایلام و کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها طی بازدید از پروژه های فرودگاه های ایلام و کرمانشاه که به همراه علی قاسم زاده عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی صورت گرفت، بر افزایش سرعت در روند اجرای پروژه تاکید کرد.

سیدی که در ابتدای بازدید به فرودگاه شهدای ایلام سفر کرده بود، ضمن دریافت گزارشاتی از مدیر این فرودگاه از پروژه موتورخانه مرکزی و باند فرودگاه ایلام بازدید کرد.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها پس از ایلام به فرودگاه کرمانشاه رفت و ضمن دیدار با استاندار که پیرامون موضوعات فرودگاهی تدارک دیده شده بود، از آغاز  عملیات اجرایی بازسازی و بهسازی باند فرودگاه شهید اشرفی دیدن کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در کرمانشاه ضمن عذرخواهی از مردم استان بابت تاخیر در اتمام پروژه گفت: نقدینگی کامل برای جلوگیری از مشکلات فراهم شده تا پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ وی همچنین این نوید را داد تا علاوه بر نوسازی باند فرودگاه، نوسازی تجهیزات ناوبری هوانوردی و ساختمان ها نیز انجام خواهد شد.