شناسهٔ خبر: 132528 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به میزبانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)؛

اولین جلسه شورای مشاوران ایثارگران وزارت راه وشهرسازی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

شهر فرودگاهی امام اولین جلسه شورای مشاوران ایثارگران وزارت راه وشهرسازی در سال ۱۴۰۲ در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اولین جلسه شورای مشاوران ایثارگران وزارت راه وشهرسازی با حضور حمید مردانیان، مشاور وزیر راه و شهر سازی در امور ایثارگران، سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مخدومی، مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس و مشاورین ایثارگران وزارت راه شهرسازی برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا تجلیل و تکریم خانواده‌های آنان را ضروری دانست و بر مساعدت و همیاری با خانواده‌های معزز شهدا تأکید کرد و همچنین از اینکه اولین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۲ در شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شده است تشکر و قدردانی کرد.

چلندری ضمن تأکید بر لزوم تجلیل از خانواده شهدا اظهار کرد: اگر امروز در آسایش و به دنبال آن آرامش و امنیت هستیم به واسطه جانفشانی‌های شهدا و ایثارگری مادران شهداست. وی تبدیل وضعیت شغلی فرزندان ایثارگران، توجه به مسائل اداری و استخدامی این قشر فداکار و خانواده آنان را بسیار مهم ارزیابی‌کرد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به گذر زمان و محروم شدن جامعه اسلامی از حضور والدین شهدا مخصوصاً مادران شهدا وظیفه ما نسبت به تکریم و ثبت خاطرات این گوهران تابناک بی تردید بیشتر از گذشته است؛ اکثریت والدین شهدا اکنون دچار کهولت سن هستند و ما وظیفه داریم نسبت به تکریم و تجلیل و زیارت این عزیزان فعال و کوشا باشیم تا ان شاءالله مدیون شهدا و خانواده های گرانقدرشان نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت:طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قطع به یقین انجام خواهد شد همچنین ۱۰۲ نفر پیمانی ، قراردادی ومنطقه آزاد پس از گزینش رسمی قطعی شدند و تعداد ۲۷۲ نفر هم شرکتی و پیمانکاری بوند که کلیه مراحل تحقیق و گزینش آنها انجام شده است و در کل تا کنون ۳۶۸ نفر مراحل گزینش را طی کرده اند و تنها مشکل در مسیر تحقق این مهم کمبود پست های سازمانی است.