شناسهٔ خبر: 132570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد

گیلان-تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج راه وشهرسازی استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و اعضای شورای پایگاه بسیج راه و شهرسازی گیلان، سرهنگ رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و سرهنگ منزوی فرمانده حوزه بسیج ادارات استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان) ، هادی رحمانی مدیرکل‌ راه و شهرسازی گیلان در این مراسم با بیان اینکه بسیج، یک فرهنگ اجتماعی است اظهار داشت: این اداره کل از برنامه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... مورد پیش بینی بسیج همواره پشتیبانی می کند.
وی افزود: از همدلی، هم افزایی و صمیمیت بین ارکان مجموعه علاوه بر افراد، کل مجموعه بهره می برد.
در ادامه سرهنگ رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان فلسفه حضور بسیج در ادارات دولتی را تسهیل گری در ارائه خدمات به ارباب رجوع عنوان کرد که به عنوان یکی از ارکان جهاد تبیین به شمار می‌رود.
در پایان ضمن تشکر از زحمات علی اکبر فکوری فرمانده سابق، محمدصادق فرج زاده به عنوان سرپرست جدید پایگاه بسیج شهید کلانتری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان معرفی شد.
محمدصادق فرج زاده، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و از کارکنان رسمی اداره کل راه و شهرسازی با حدود ۱۱ سال سابقه کار، پیش از این کارشناس مالی ذیحسابی و در حال حاضر کارشناس ارتباطات و اطلاع رسانی و دبیر ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل را عهده دار است.