شناسهٔ خبر: 132592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل صورت پذیرفت؛

حضور سفیر صلح و دوستی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

روز ملی ایمنی حمل ونقل -استان مرکزی به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل، «مجتبی یادگاری» سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر و دونده مارتن پس از پیمودن مسیر «میدان صنعت - کمربندی جنوبی شهر اراک تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی» روز ایمنی حمل و نقل را در کنار راهداران استان مرکزی گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مجتبی یادگاری دونده ماراتُن اراکی و عضو داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان به عنوان سفیر صلح و دوستی به مناسبت گرامیداشت هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل و نقل با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی مورد استقبال مدیریت، کارکنان و راهداران این اداره کل قرار گرفت.

این سفیر صلح و دوستی صبح امروز همزمان با روز ایمنی حمل و نقل به پاس قدردانی از زحمات راهداران استان مرکزی در برقراری تردد ایمن و تلاش بی وقفه آنان برای کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن، با در دست داشتن پرچم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع راهداران استان حاضر شد.

این حرکت نمادین بمنظور تبیین اهداف و اهمیت ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای انجام شد تا شعار «حمل و نقل ایمن، مسئولیت همگانی» در جامعه به یک هدف مشترک تبدیل شده و رانندگی ایمن بعنوان اولین قدم در داشتن سفری ایمن توسط کاربران جاده‌ای مورد نظر قرار گیرد.

گفتنی است جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز بمنظور مشارکت در این اقدام فرهنگی و اجتماعی با رکاب زدن دوچرخه، سفیر صلح و دوستی اراکی را در طول مسیر همراهی کردند.

در پایان این مراسم مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به نمایندگی از خانواده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اهدای لوحی از این اقدام ارزشمند مجتبی یادگاری سفیر صلح و دوستی و کارکنان اداره کل که وی را این اقدام ارزشمند همراهی کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.