شناسهٔ خبر: 132595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار خلخال اعلام کرد:

پروژه‌های آسفالت راه روستایی خلخال ۱.۵ برابر افزایش یافت

آسفالت راه روستایی فرماندار خلخال گفت: تعداد پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان در مقایسه با آمار پروژه‌های سال گذشته ۱.۵ برابر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده در جلسه کمیته جذب و برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه در حالی که مجموع مسیر پروژه‌های راه روستایی آسفالت شده سال قبل این شهرستان ۳۰ کیلومتر بوده گفت: در سال جاری بیش از ۴۵ کیلومتر از مسیر خاکی راه‌های ارتباطی این شهرستان زیر پوشش آسفالت قرار می‌گیرد که این میزان ۱.۵ برابر راه‌های آسفالت شده روستایی سال گذشته خواهد بود.

وی بااشاره به اینکه در سال گذشته شاخص بهره‌مندی اهالی روستاهای خلخال از راه آسفالته از ۴۸ درصد به ۵۲ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ رسید، ابراز امیدواری کرد و خاطرنشان شد: با اجرای پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی در سال جاری فاصله شاخص بهره‌مندی مردم روستاهای خلخال از جاده آسفالته از شاخص استانی و کشوری به حداقل برسد.

رئیس کمیته جذب خلخال با تقدیراز تلاش مسئولان اجرایی برای جذب به موقع اعتبارات سال گذشته و هزینه‌کرد آن در بخش عمرانی تصریح کرد: انتظار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش مضاعف برای آغاز به کار پروژه‌های عمرانی سال جدید و جذب به موقع اعتبارات تعریف شده از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر از محل اعتبارات ملی است.

یحیی‌زاده ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی راهداری شهرستان خلخال  در اجرای پروزه های راه روستایی اظهار امیدواری کرد با انجام این اقدامات شاهد رضایتمندی مردم و دستیابی به اهداف دولت انقلابی در این شهرستان باشیم.