شناسهٔ خبر: 132635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر :

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال اداره کل راهداری بوشهر محقق شد

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: با ثبت ۱۸۰ مورد فعالیت شغلی در بخش رانندگان، مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و پیمانکاران، ۱۰۰ درصد هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۱ محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: با ثبت ۱۸۰ مورد فعالیت شغلی در بخش رانندگان، مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و پیمانکاران، ۱۰۰ درصد هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۱ محقق شد.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به ظرفیت قابل توجه راهداری و حمل و نقل جاده ای خصوصاً در بخش حمل و نقل برای تحرک در تولید و اشتغال بخش‌های اقتصادی افزود: پیش‌بینی برخی سیاست‌های حمایتی برای بخش حمل‌ و نقل در مواد ۵۱ تا ۵۸ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، حکایت از اهمیت برنامه‌های توسعه‌ای بخش حمل‌ و نقل کشور دارد که این اداره کل توانسته با عینیت بخشیدن به این موضوع، همه تعهد اشتغالزایی سال گذشته را محقق و در این خصوص جزو دستگاههای شاخص استانی باشد.

اخترشناس با اشاره به تمهیدات زیر ساختی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچون سامانه های برخط کارت هوشمند رانندگان، کارت هوشمند ناوگان، شرکت های حمل و نقل، کارت سلامت، معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین، سامانه پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت و... برای تحقق اهداف اشتغال پایدار ابراز امیدواری کرد: با فعالیت های موثر در سالجاری نیز گام مهمی در توسعه شاخص‌های اقتصادی استان خصوصا اشتغالزایی داشته باشیم.