شناسهٔ خبر: 132637 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

سالن چندمنظوره ورزشی در محله کوی مدرس دزفول افتتاح شد/معابر خاکی کوی مدرس آسفالت و بهسازی می‌شود

آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی محله کوی مدرس از دستور وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت و بهسازی این محله حاشیه‌ای خبر داد.

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره فتح المبین در محله کوی مدرس شهر دزفول از محلات کم برخوردار آن استان خبر داد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امروز در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان سالن ورزشی فتح‌المبین در محله کوی مدرس از محلات کم برخودار افتتاح شد، گفت: در محله حاشیه‌ای کوی مدرس شهر دزفول که بالغ بر ۷ هزار خانوار  در آن ساکن هستند و جمعیتی بالای ۳۷ هزار نفر جمعیت دارد و از مناطق کم برخودار دزفول است این سالن در همکاری با شهرداری شهر دزفول و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان افتتاح شد. 

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام اینکه مساحت این محله ۶۸ هکتار است در بیان جزئیات این پروژه گفت: مجموعه ورزشی چندمنظوره در ۱۴۰۰ متر زیربنا با ۱۲ میلیاردتومان هزینه از منابع اعتباری شرکت بازآفرینی همراه با ساختمان‌های جنبی به بهره برداری رسید که اولین پروژه بازآفرینی در این محله به شمار می‌رود. 

آسفالت ۵۰۰ متر طول از معابر خاکی کوی مدرس دزفول 

آیینی همچنین از آسفالت و بهسازی ۵۰۰ متر طول این محله منتهی به این علاوه بر این سالن چندمنظوره خبر داد. 

وی گفت: زمین و تجهیز سالن نیز توسط شهرداری دزفول انجام شد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا با همکاری شهرداری دزفول تمامی معابر خاکی محله کوی مدرس آسفالت شود.