شناسهٔ خبر: 132641 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید

تفاهم نامه مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیئت مدیره و معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهرهای جدید با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم تودیع و معارفه دو عضو هیئت مدیره و معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهرهای جدید با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

 در این مراسم عظیمی و بغدادی دو عضو پیشین هیئت مدیره تودیع و مختار محمدی و سعید غفوری به عنوان اعضای جدید معارفه شدند. در جلسه مذکور همچنین مهدی درویش زاده که تا کنون به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل در این حوزه خدمت می کرد طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت معرفی شد.

جعفری در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای پیشین و کامیابی آن ها در سنگرهای خدمت جدید گفت: خوشبختانه اعضای جدید هیئت مدیره با مباحث شهرهای جدید غریبه نبوده و با تمامی مأموریت‌های ما به ویژه دغدغه اصلی این روزهای کشور تحت عنوان تولید مسکن آشنایی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به انبوه مأموریت های محول شده به شهرهای جدید و نگاه دولت به این حوزه بدون شک برای تحقق اهدافمان به نگاهی انقلابی و جهادی نیاز داریم چراکه اقدامات ما خصوصا در برخی موارد از جمله مدیریت زمان، کنترل پروژه، مکانیزم نظارت و نظام تشویق و تنبیه باید نسبت به سال گذشته ارتقا یابد. در این راستا از تمامی مدیران انتظار داریم ضمن درک شرایط حساس فعلی و مأموریت و اهمیت حوزه فعالیتی با هدف تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم تمامی همکاری لازم با مجموعه را داشته باشند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه تلاش داریم کیفیت و بهره وری نیروی انسانی و روحیه انقلابی را در مجموعه افزایش دهیم گفت: مدیران باید خود، محرک توسعه و خودجوش بوده و نسبت به مسئولیت خود با احساس تکلیف و براساس وظیفه شرعی عمل کنند.

عظیمی در این جلسه با بیان اینکه خدمت به مردم لطف خداست و باید قدردان آن باشیم گفت: مسئولیت این سنگر در شرکت عمران شهر های جدید تا چندین نسل ادامه پیدا می کند چراکه هر خانه ای که به دست ما ساخته شود سقفی برای یک خانواده و محلی برای تربیت فرزندان آن ها خواهد بود که باید شکرگزار آن باشیم.
وی در پایان برای اعضای جدید هیئت مدیره شرکت مادر آرزوی توفیق کرده و حضور آن ها را منشأ خیر و تأثیرگذاری در روند امور دانست.

محمدی نیز با اشاره به اینکه همه ما باید در این وظیفه خطیر و خیر عمومی پیشگام باشیم گفت: طبق ماده های ۴ و ۱۲ اساس نامه شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید نظارت بر شرکت های وابسته اقدام مهمی است که باید در این دوره بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود تلاش بیشتر و ایجاد انگیزه برای کارکنان با هدف تحقق اهداف تعیین شده را امری ضروری اعلام کرد.

غفوری در ادامه این مراسم نیز ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای پیشین هیئت مدیره شرکت بیان کرد: قطعا باید شناخت میدانی بیشتر و دقیق تری از وضعیت شهرها داشته و در ادامه انتصابات از نفرات شایسته و متخصص در حوزه مربوطه استفاده کنیم.

درویش‌زاده نیز در پایان جلسه بکارگیری نگاهی انقلابی و جهادی را در پیشبرد اهداف ضروری دانست و افزود: زحمات آقای محمدی در حوزه توسعه مدیریت و منابع برای بنده بسیار ارزشمند بوده که امید دارم با کمک و تجربه همکاران بتوانم قدمی کوچک در این مسیر بردارم.