شناسهٔ خبر: 132650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پیشگیری از مصدومیت های تصادفات جاده ای:

۱۴ موتورسوار گلستانی مجهز به کلاه ایمنی شدند

گلستان با هدف پیشگیری و کاهش مصدومیت های ناشی از تصادفات جاده ای گلستان در روز هفتم اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل به ۱۴ موتور سوار استان بصورت نمادین کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، نصب نمادین شبرنگ و مثلث ایمنی برای ۶ دستگاه از ادوات کشاورزی مردم روستا و رفع نقص روشنایی ۴۰ موتورسیکلت و دیدار با یک خانواده از قربانیان سوانح جاده ای از دیگر برنامه های این روز در گلستان بود.

براساس این گزارش، اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران طی مراسمی با حضور پلیس راه، مسوولان فرمانداری آق قلا و مدیرکل، مسوولان و کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در روستای قربان آباد از توابع شهرستان آق قلا و مرز اینچه برون برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، هدف از این اقدام را آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی راکبین موتور سوار و توجه افکار عمومی و اطلاع رسانی عابرین پیاده جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد.

به گفته عادل مصدقی، کاهش تصادفات و تلفات عمومی، مسوولیت همگانی بوده و هفتم اردیبهشت یادآور این مسئولیت اجتماعی ما و وظیفه خطیر دست‌اندرکاران حمل‌ونقل و ایمنی در تلاش برای دستیابی به حمل‌ونقل بدون سانحه است وهمه دستگاههای عضو کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک استان و فرمانداران و بخشداران و بویژه صدا و سیما با دست در دست هم، این هدف و ترددهای ایمن و روان را تحقق می بخشند.