شناسهٔ خبر: 132684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد:

ممنوعیت هرگونه وجه اضافه از صاحبان کالا/ با رانندگان متخلف برخورد می شود

ممنوعیت هرگونه وجه اضافه از صاحبان کالا/ با رانندگان متخلف برخورد می شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: دریافت هرگونه وجه مازاد بر کرایه تحت عنوان پشت بارنامه، توافق و... ممنوع است و کارت هوشمند رانندگان خاطی ابطال می شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: دریافت هرگونه وجه مازاد بر کرایه تحت عنوان پشت بارنامه، توافق و... ممنوع است و کارت هوشمند رانندگان خاطی ابطال می شود.
اخترشناس افزود: صاحبان کالا موظف به پرداخت کرایه مندرج در داخل بارنامه بوده و هیچ گونه تعهدی برای پرداخت مبالغی خارج از ضوابط تعیین شده با عناوین پشت بارنامه، انعام و... ندارند.
اخترشناس خاطرنشان کرد: در صورت درج مبالغی پشت بارنامه یا مطالبه وجهی خارج از ضوابط توسط شرکت ها و رانندگان، موضوع از طریق کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ با ارایه مستندات قابل پیگیری است و می تواند منجر به ابطال کارت هوشمند راننده و جریمه شرکت حمل و نقل شود.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان این اداره کل در قالب گشت های دروازه ای مراتب را به صورت مستمر پیگیری می کنند، تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش تخلف و ارجاع به کمیسیون تخلفات است.