شناسهٔ خبر: 132690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ملی "ایمنی حمل و نقل" انجام شد:

برگزاری مانور خودرویی "روز بدون حادثه" در لرستان

برگزاری مانور خودرویی "روز بدون حادثه" در لرستان با هدف استقرار گشت در مقاطع پرتصادف و نقاط مستعد تصادف در محورهای مواصلاتی استان مانور خودرویی "روز بدون حادثه" در لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان،، با حضور امیری معاون راهداری، جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، عبدی معاون حمل و نقل، نادی رئیس اداره ایمنی و ترافیک و کارشناسان این اداره، نیروهای پلیس راه استان، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی ، مانور خودرویی "روز بدون حادثه" به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ملی "ایمنی حمل و نقل" برگزار شد.

این مانور با هدف استقرار گشت در مقاطع پرتصادف و نقاط مستعد تصادف در محورهای مواصلاتی استان و ایجاد بستر لازم به منطور فراهم آوردن روزی بدون حادثه ترافیکی برگزار شد.

رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان برگزاری مانور روز بدون حادثه، تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر با کمترین تخلف حادثه ساز، توزیع بسته‌های آموزشی بین کاربران جاده‌ای و برگزاری نشست‌های مشترک با فعالان حوزه حمل و نقل را از جمله برنامه‌های روز ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای در استان عنوان کرد.

وی از حجم بالای تردد در جاده‌های استان، نوروز امسال خبر داد و افزود: تصادفات نوروزی نیز با تلاش پلیس راه، راهداری، هلال احمر، امداد و نجات، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی کاهش قابل توجهی داشت.