شناسهٔ خبر: 132733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی با حضور استاندار ایلام انجام شد؛

کلنگ زنی ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن شهرستان دهلران استان ایلام

مراسم کلنگ زنی 650 واحد مسکن ملی دهلران.JPG کلنگ‌آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی شهردهلران درقالب نهضت ملی مسکن با حضور استاندار ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان وجمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان دهلران به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام دراین مراسم گفت: اداره کل راه وشهرسازی استان تا کنون ۴۳ هکتار زمین در شهر دهلران برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته که با پی گیریهای استاندار و سایر مسئولان استان خوشبختانه مجوز احداث واحدهای مسکونی ویلایی از طرف وزارت راه و شهرسازی برای شهرهای دهلران و مهران که مشکل تأمین زمین وجود نداشت صادر شدو امروز فاز اول ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی در قالب «طرح نهضت ملی مسکن» در شهرستان دهلران کلنگ زنی شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد برای اجرای این طرح در نظر داریم که با اجرای یک طرح یکسان و منظم و درصورت امکان استفاده از فن آوری نوین ساختمانی یک محله جدید و زیبا احداث شود و در این منطقه تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی از قبیل فضای آموزشی، ورزشی، فضای سبز و فضاهای فرهنگی و مذهبی و ... در نیر گرفته شده است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این آیین کلنگ زنی گفت: سعی بر این است که این ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی در زمینی به مساحت ۴۳۰ هزار متر مربع با سبک معماری ایرانی و اسلامی بنا شود که انشاالله شاهد رشد و شکوفایی نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی در این محله از شهر دهلران و سایر شهرهای استان باشیم.

استاندار ایلام در ادامه از مدیرکل راه و شهرسازی استان وهمه کسانی که این شرایط را برای شهرستان دهلران و مهران فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد