شناسهٔ خبر: 132763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از پروژه های عمرانی شهرستان آستارا

گیلان -بازدید مشترک مدیرکل راه وشهرسازی با مسئولین آستارا در بازدید مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان که به اتفاق فرماندار، شهردار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی شهرستان آستارا صورت گرفت، ضمن تصمیم‌گیری برای رفع مسائل حوزه شهری این شهرستان، مشکلات اجرایی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه سفرهای درون استانی و به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان آستارا با نماینده مجلس، شهردار وفرماندار این شهرستان دیدار وگفتگو کرد.  
در طی این بازدید طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان آستارا و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت همراهی شهرداری درجهت خدمت رسانی بهتر به مردم اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات مطلوبتر، تعامل مناسب با شهرداری‌هاست لذا خواستار تسریع در رفع مشکلات شهری آستارا شد. 
 رحمانی در طول بازدید از این مسیر و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به این پروژه ها اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان منطقه امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد پیشرفت وتکمیل پروژه های عمرانی در استان باشیم.
بازدید از پروژه‌های عمرانی، راهسازی، مسکونی و شهری این شهرستان، بررسی مسائل و مشکلات احصاء شده و نشست با مسئولین این شهرستان در راستای پیگیری مباحث حوزه راه و شهرسازی، رفع موانع موجود و دستیابی به راهکار مناسب در این رابطه از برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

​​​​