شناسهٔ خبر: 132774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فروردین امسال؛

۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در راه‌های استان قزوین اجرا شد

خط کشی محور های مواصلاتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: فروردین امسال در ۴۰۰کیلومتر از راه های این استان عملیات خط کشی اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، فتاح آسیابی گفت: نصب ۲۰۰متر طول نیوجرسی، تعمیر و مرمت ۶هزار و ۷۰۰متر طول گاردریل خسارت دیده، نصب ۵۰۰متر طول گاردیل جدید، ۸۵عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، ۲چراغ چشمک زن و ۱۰ مورد ایمن سازی تقاطعات و دوربرگردان ها از دیگر اقدامات انجام شده در بخش ارتقای ایمنی راه ها طی ماه گذشته بوده است.

وی به عملکرد این معاونت در حوزه روکش آسفالت راه های شریانی نیز اشاره کرد و گفت:در فروردین امسال ۶باند کیلومتر روکش آسفالت و ۱۱هزار متر مربع عملیات لکه گیری در محورهای استان قزوین اجرا شد.

آسیابی از بررسی ۲۰ پرونده در کمیسیون حریم راهها طی ماه گذشته خبر داد و گفت:کمیسیون حریم وظیفه رسیدگی و بررسی درخواست‌های متقاضیان جهت صدور مجوز ساخت و ساز در حریم راه‌ها را بر عهده دارد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه روکش آسفالت اضافه کرد: فروردین امسال ۲هزار تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های استان به مصرف رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:در ماهی که گذشت ۹مجوز ایجاد مستحدثات و عبور تاسیسات زیربنایی با حفظ حریم قانونی در حاشیه راه های استان صادر شد.