شناسهٔ خبر: 132819 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت راه آهن خبر داد؛

تکمیل ۴۰ کیلومتر باقی مانده از پروژه دو خطه سازی محور ریلی اندیمشک- اهواز تا شهریور

سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه‌آهن از تکمیل ۴۰ کیلومتر باقی مانده از پروژه دو خطه سازی محور ریلی اندیمشک- اهواز تا شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت راه‌آهن سید میعاد صالحی، مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به اهمیت و دستاورد افتتاح ۷۰ کیلومتر از پروژه دو خطه سازی محور ریلی اندیمشک اهواز در جریان سفر استانی رئیس جمهوری به استان خوزستان، ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس جمهور به حوزه حمل و نقل ریلی، در فضای مجازی نوشت:

"حضور رییس جمهور محترم در قطار اندیمشک_اهواز و افتتاح ۷۰ کیلومتر از پروژه دوخطه سازی محور ریلی اندیمشک- اهواز (حدفاصل شوش تا بامدژ) توسط خود ایشان، نمایانگر توجه ویژه جناب آقای دکتر رییسی به حوزه ریلی است.

این پروژه طی هفت سال ( ۹۳ تا ۱۴۰۰) حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشت. با مصوبه دور اول سفر استانی دولت سیزدهم به خوزستان، این پروژه احیا گردید و ۴۰ درصد باقی مانده به سرعت انجام شد.

ان شاءالله با حمایت‌های رییس جمهور محترم و همچنین وزیر محترم راه و شهرسازی، ۴۰ کیلومتر باقی مانده این پروژه تا اهواز نیز در شهریور امسال، تقدیم مردم شریف خوزستان خواهد شد."