شناسهٔ خبر: 132829 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت هما در نخستین همایش مدیران ستادی و فروگاهی:

حج تمتع ۱۴۰۲ با کمترین معطلی برای زائران برگزار می‌شود

فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در  نخستین همایش مدیران ستادی و فروگاهی با محوریت حج  گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی چون حج تمتع، اربعین، جام جهانی و نوروز را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی را در ترمینال‌ها داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  شمس‌الدین فرزادی‌پور  مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در  نخستین همایش مدیران ستادی و فروگاهی با محوریت حج  گفت: در موسم عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ مردم باید کمترین معطلی را در ترمینال‌ها داشته باشند.
این همایش با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، رئیس دادسرای ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرکل دفتر نمایندگی واجا در هواپیمایی، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی و فرودگاهی برگزار شد.
فرزادی‌پور در ادامه گفت: شرکت ایران‌ایر، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی چون حج تمتع، اربعین، جام جهانی و نوروز را با موفقیت سپری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه به‌عنوان خادمان زائرین خانه خدا باید نعمت خدمتگذاری در عملیات حج را قدر بدانیم، افزود: باید با اخلاص در مسیر جلب رضایت حجاج گام برداریم.
 مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیر جزء لاینفک پروازها است گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر پروازی باید به وقت و شخصیت آن‌ها احترام گذاشت.
به گزارش روابط عمومی هما وی ضمن درخواست از سازمان حج و زیارت گفت: خادمان حج زائران را با مشکلات پیش‌روی صنعت هوانوردی آشنا کنند و با آگاهی بخشی به آن‌ها در کنار سایر عوامل حج، موجبات آسایش مردم را فراهم کنند.