شناسهٔ خبر: 132860 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تاکید فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی بر حفظ آمادگی فرودگاه‌ها در عملیات حج تمتع

همایش مدیران ستادی فرودگاهی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی ضمن تاکید بر حفظ آمادگی فرودگاه‌ها در عملیات حج تمتع در همایش مدیران فرودگاه‌های عامل حج، اظهار کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی در خدمت صنعت هوایی و خادم مردم ایران است و امیدواریم بتوانیم خادمی زائران را نیز با بهترین شکل انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدمهدی معصومی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: در موسم حج باید پیش بینی اتفاقات غیر منتظره همچون تاخیر پرواز را با توجه به دو برابر شدن تعداد حجاج در فرودگاه‌های کشور را داشته باشیم.

معصومی در همایش مدیران فرودگاه‌های عامل حج، اظهار کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی در خدمت صنعت هوایی و خادم مردم ایران است و امیدواریم بتوانیم خادمی زائران را نیز با بهترین شکل انجام دهیم.

وی افزود: تجربه بیش از سه دهه سپاه حفاظت در عملیات حج تمتع همراه با اعلام دستورالعمل های لازم به یگان‌های عامل باعث می شود تا وظایف سپاه حفاظت هواپیمایی به خوبی انجام شود.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تاکید کرد: از مسئولان صنعت هوانوردی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می خواهم پیش بینی لازم را برای تاخیرات احتمالی ارایه دهند.

معصومی در پایان گفت: حل مشکل دستگاه‌های ایکس ری با همت مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ نخستین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی در سال ۱۴۰۲ با محوریت حج و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، رئیس دادسرای ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرکل دفتر نمایندگی واجا در هواپیمایی، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی و فرودگاهی برگزار شد.