شناسهٔ خبر: 132876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

اماکن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بنام شهدا مزین می شود

2c9b13bf-3720-4ab9-8e69-3a50fdde8323.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مزین شدن اماکن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بنام شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: خوشحال هستیم که خداوند توفیق داد تا سهمی هرچند ناچیز در تکریم و یادآوری شهدای عزیز کشورمان داشته باشیم چراکه تکریم شهدا، تکریم قیام و نهضت انقلاب اسلامی است و تا زمانی‌که نام شهدا زنده است، پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته خواهد ماند.

پیمان آرامون ادامه داد: در این راستا ساختمان شماره (۱) اداره کل بنام شهید باکری، ساختمان شماره (۲) بنام شهید امینی و ساختمان شهرستان ارومیه بنام شهید سلیمانی مزین شده است و این موارد در سایر اماکن نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهداری مرام و سیره شهدا را الگوی راه خود برای خدمت قرار داده است، اضافه کرد: راهداری یک امر جاری و ساری در تمام ساعات و فصول سال است و انجام این رسالت مهم بر تمام امور زندگی راهداران اولویت دارند چنانچه در زلزله خوی شهر و هموطنان را حتی برخانواده ترجیح داده و محل خدمت را ترک نکردند و این نشانه ای از خدمت و دلاوری راهداران با الگوگیری از شهدای جان بر کف است.

ارامون یادآور شد: این نامگذاری ها در حکم شناسنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و بیانگر ارزش های اعتقادی، تاریخی، فرهنگی و ملی جامعه جهت معرفی مفاخر و سبب هویت بخشی به ادارات می شود.