شناسهٔ خبر: 132893 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی تأکید کرد؛

لزوم بهره گیری از تجارب گذشته برای عملیات حج ۱۴۰۲

همایش ستادی مدیران فرودگاهی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی بر لزوم بهره گیری از تجارب گذشته برای عملیات حج ۱۴۰۲ تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضا رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گفت: از تجارب سال گذشته برای ارایه خدمات با کیفیت تر در حج تمتع سال ۱۴۰۲ به نحو مطلوب استفاده شود.

در هم اندیشی عملیات حج سال ۱۴۰۲، که شنبه نهم اردیبهشت ماه، در مرکز عملیات اضطراری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، غلامرضا رضایی گفت: سال گذشته اقدامات بسیار خوب و قابل ارزشمندی برای در عملیات حج زائران تمتع برگزار شد و امیدواریم که امسال با آسیب شناسی و بررسی اقدامات سال گذشته، اقدامات بسیار ارزشمندتر و مفیدتری به زائران خانه خدا ارائه شود.

 وی ضمن قدردانی از مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به دلیل راه اندازی دو ایستگاه پروازی جدید که موجب خشنودی مردم شده است، از برگزاری این جلسه نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: این جلسه با نگاه به مشکلات و آسیب هایی که پیش از این به وجود آمده است و همچنین اقدامات مثبت آتی، می تواند زمینه برطرف کردن تمامی مشکلات و چالش های پیشین را فراهم آورد.
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت اظهار امیدواری کرد امسال نیز انتقال تمامی حجاج ایرانی به خانه خدا توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی انجام شود.
از دیگر مطالب مطرح شده توسط معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت می توان به برای اخذ مجوز پرواز به سرزمین حج و اطلاع رسانی به موقع به زائران درباره زمانبندی پروازها  فراهم آوردن زمینه انتقال آب زمزم به در بطری های استاندارد از مقصد عربستان به تهران و همچنین پرهیز از انجام هرگونه ناهماهنگی در جریان عملیات حج تمتع شرکت سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ نخستین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی در سال ۱۴۰۲ با محوریت حج و با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، رئیس دادسرای ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرکل دفتر نمایندگی واجا در هواپیمایی، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی و فرودگاهی برگزار شد.