شناسهٔ خبر: 132941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل خبرداد:

ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ثبت بیش از ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار تردد در راه های ارتباطی لرستان رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت:۱ میلیون و۵۷۷ هزار و۸۹۴ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در ۱ ماهه گذشته ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-نمین با بیان اینکه ۶ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت :نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و۳۷۰ هزار و۳۶۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۷۹۵ هزار و۹۳۰ تردد در مبادی ورودی و ۷۸۱ هزار و۹۶۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۵۶ هزار و۶۱۱ تردد در مبادی ورودی و۷۱۳ هزار و۵۲۵ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود در ۱ ماهه گذشته افزایش ۲۱ درصدی رادر مبادی ورودی و ۱۰ درصدی را در مبادی خروجی استان نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در ۱ ماهه گذشته محورهای اردبیل-آستارا وبالعکس،اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد:در ۱ ماهه گذشته ۱ میلون و۲۱۱ هزار و۵۹۵ تردد در محور اردبیل –آستارا وبالعکس،بیش از ۱ میلیون تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و ۸۲۳ هزار و۷۰۴ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

نسیمی در ۱ ماهه گذشته از ثبت ۹۲۸ هزار و۹۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبردادو اظهار کرد:در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۸۱۸ تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۲۸ هزار و۱۱۹ تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۲۹ هزار و۶۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی –سه راهی بیله سوار به ثبت رسیده است.

وی سرعت متوسط استان را ۷۳ کیلومتر عنوان کرد و از رانندگان خواست برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل  فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.