شناسهٔ خبر: 132943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

احداث ۲ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای بوشهر

احداث دو دستگاه پل عابر پياده در محورهای بوشهر رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده دو دستگاه پل عابر پیاده در محورهای استان در حال احداث یا جانمایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) حسین معتقد رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده دو دستگاه پل عابر پیاده در محورهای استان در حال احداث یا جانمایی است.

معتقد افزود: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده خصوصا دانشجویان در بزرگراه بوشهر- برازجان، احداث پل عابر پیاده روبروی دانشکده فنی امام خامنه ای بوشهر در دستور کار قرار گرفته که اکنون پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

وی ادامه داد: این پل با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و تا اواسط خردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

معتقد همچنین از مکان یابی یک دستگاه پل عابر پیاده در محور روستایی طلحه- شاه پسرمرد در بخش ارم دشتستان خبر داد و گفت: با توجه به تردد بالای خودروها، دانش آموزان و روستائیان در این مسیر، به منظور کاهش حوادث و تصادفات و جلوگیری از مرگ و میر عابرین، پیگیر جذب اعتبار و شروع پل عابر در این محدوده هستیم.

وی اظهار داشت: احداث پل های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه های ایمن سازی عبور و مرور عرضی عابرین پیاده و دانش آموزان در نقاط حادثه خیز و حسب تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی و شورای اسلامی روستاها صورت می گیرد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۴ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محورهای ارتباطی بوشهر در حال بهره برداری است.