شناسهٔ خبر: 132965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از مقام معلم

تکریم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از مقام معلم در آستانه روز وهفته بزرگداشت مقام معلم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با حضور در دبیرستان امیرکبیر خرم آباد، با اهدا لوح یاد بود از معلمان این دبیرستان تقدیر کرد.

در آستانه روز و هفته بزرگداشت مقام معلم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای  لرستان با حضور در دبیرستان امیرکبیر خرم آباد، با اهدا لوح یاد بود از معلمان این دبیرستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز و هفته معلم ، مهندس مرتضی شیروانی به همراه حسین جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهندس  مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی با حضور در دبیرستان امیر کبیر خرم آباد  با مدیر و معلمان این دبیرستان دیدار و گفتگو کردند.

مهندس مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته مقام شامخ معلم گفت:درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین‌ کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: هر کشوری اگر در پی توسعه و پیشرفت است می بایست به نظام آموزش و پرورش خود نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

در پایان از مدیر و معلمان دبیرستان امیر کبیر  با اهدا لوح یاد بودی از طرف مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تجلیل بعمل آمد.