شناسهٔ خبر: 133014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

افزایش ۲۴ درصدی تردد جاده ای بوشهر در فروردین ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو طی فروردین ماه سالجاری درمحورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو طی فروردین ماه سالجاری درمحورهای ارتباطی استان خبر داد.

اخترشناس گفت: بر اساس داده های سامانه هوشمند تردد شمار آنلاین در محور های شریانی استان، این میزان تردد در فروردین ماه سالجاری در مقایسه با همین زمان در سال قبل ۲۴ درصدی افزایش داشته است.

وی افزود: ۹۰ درصد خودروهای ثبت شده سبک و ۱۰ درصد نیز سنگین و نیمه سنگین بوده است.

اخترشناس ادامه داد: محورهای برازجان-کنارتخته و بالعکس به همراه دیلم هندیجان و بلعکس بیشترین تردد ترافیکی در این بازه زمانی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه استان بوشهر در سامانه های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای بوشهر به ترتیب به سمت فارس، تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: هم استانی ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها می توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای تماس حاصل کنند.