شناسهٔ خبر: 133032 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید عضو هیأت‌مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع از فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز بازدید عضو هیأت مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع از فرودگاه شیراز عضو هیات مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از بخش های مختلف فرودگاه شیراز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید عضو هیأت مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع از فرودگاه شیراز عضو هیات مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف فرودگاه شیراز بازدید کرد.

حسن امجدی عضو هیأت مدیره و راهبر حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با همراهی رسول پوست فروشان مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری از ترمینال پروازهای داخلی، آشیانه های وارسی پروازی و شرکت هواپیمایی آسمان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفت.

در ادامه بازدید، امجدی پس از بررسی قرارداد واگذاری تبلیغات محیطی، شرکت هواپیمایی پارس و آسمان با فرودگاه توصیه‌های لازم جهت برون‌رفت از مشکلات را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز در جریان این بازدید فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس توضیحات کاملی در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های فعلی فرودگاه شیراز و همچنین برنامه‌های آتی ارائه داد.