شناسهٔ خبر: 133091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرائی آسفالت محور گردشگری روستائی منتهی به تالاب گلمرز از توابع شهرستان ارومیه

a4bdc6b1-338c-445e-b184-4d28496c3950.jpg عملیات اجرایی آسفالت محور گردشگری روستائی منتهی به تالاب گلمرز از توابع شهرستان ارومیه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: طبق دستور مقام عالی استان عملیات آسفالت راه روستائی منتهی به تالاب گلمرز در کمترین مدت زمان آغاز و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

آرامون افزود: عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی گلمرز، منتهی به تالاب گلمرز  بطول یک کیلومتر و صد متر است که اهالی روستای گلمرز را از نعمت آسفالت راه های روستائی بهره مند خواهد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه که به صورت که بصورت امانی و پیمانی آغار شده است، پس از عملیات تسطیح و ریگلاژ خاک ریزی و زیر سازی با حجم بیش از ۱۵۰۰ متر مکعب مصالح اساس و همچنین احداث یکدستگاه آبرو یک متری با بهره گیری از  ماشین آلات و اکیپ های راهداری شهرستان ارومیه انجام می شود، در روزهای آتی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

آرامون گفت: با توجه به آغاز فصل کاری در استان و آمادگی کارخانه های آسفالت سطح استان، روکش آسفالت محور روستایی بولاماج بایرام کندی در شهرستان خوی به طول 7 کیلومتر نیز آغاز شده و در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.