شناسهٔ خبر: 133117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

جابه‌جایی مسافر در ایلام ۴۷ درصد رشد داشته است

مسافر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از رشد ۴۷ درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از اول سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: از اول فروردین ۱۴۰۲ تاکنون ۱۹۹ هزار و ۱۰۵ مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: از این تعداد مسافر؛ تعداد ۱۵۲ هزار و ۳۶۴ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس ، ۴ هزار و ۱۳۱ نفر با مینی بوس و ۴۲ هزار و ۶۱۰  نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

چشمه خاور با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب ۱۹ هزار و ۱۹۶ سفر جابجا شده اند که تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در پایان افزود : مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی گردد