شناسهٔ خبر: 133128 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای زنجان خبر داد؛

اعزام زائرین حج از ۹ خرداد ماه در فرودگاه زنجان

فرودگاه زنجان مدیر فرودگاه شهدای زنجان از اعزام ۱۳۸۰ نفر از فرودگاه زنجان  با ۶ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به سرزمین وحی (مدینه منوره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملیات اعزام زائرین حج تمتع   از ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در فرودگاه شهدای زنجان آغاز می‌شود.
محمد قاسمی مدیر فرودگاه شهدای زنجان با اعلام این خبر گفت: عملیات اعزام زائرین حج تمتع استان زنجان از ۹ خرداد ماه تا  ۱۱ خرداد ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت تعداد ۱۳۸۰ نفر از فرودگاه زنجان طی ۶ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به سرزمین وحی (مدینه منوره) اعزام خواهند شد.

قاسمی افزود: عملیات برگشت حجاج استان نیز از ۱۹ تیر ماه آغاز می شود و تا ۲۱ تیر ماه ادامه خواهد یافت.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان خاطرنشان کرد: مسئولین و کارکنان این فرودگاه و  ارگان‌های مستقر در آن، نهایت تلاش خود را در راستای خدمات‌رسانی رفاه هرچه بیشتر حجاج و مستقبلین خواهند کرد.

قاسمی پیش از این علاوه بر پروازهای حج درخصوص برنامه‎‌ها و طرح‎‌های پیش‌‎بینی شده برای سال ۱۴۰۲ گفته بود: پیگیری برای ایجاد مسیرهای پروازی برای مسیرهای مشهد، عتبات، ترکیه و غیره، اتمام پروژه نیمه کاره توسعه فضای ترمینالی در بخش غرب و شرق آن، پیگیری برای اجرای پروژه کارگو ترمینال که مقدمات اجرای آن در حال پیگیری است، برنامه‎‌ریزی برای تکمیل عملیات بهسازی و زیباسازی ترمینال داخلی فرودگاه، تبیین فرصت‎‌های سرمایه‌گذاری و یافتن سرمایه‌‎گذار جهت توسعه فرودگاه، اخذ سند برای بخشی از زمین‌های فرودگاه که فاقد سند هستند و... از جمله برنامه‌هایی است که به امید خدا در سال جدید پیگیر اجرای آن‌ها خواهیم بود.

فرودگاه زنجان یکی از ۲۱ فرودگاهی‌است که مانند سال‌های پیش عملیات حج را در برنامه خود دارد.